Copyright © Travelog Mujahid Rindu...
Design by Dzignine
Monday, April 6, 2009

what a DRAMA?


What a DRAMA?

Minit-minit terakhir menyaksikan match man utd lawan Aston villa pada 6 april 2009 amat menyeksakan jiwa bukan je aku tapi aku rase jutaan fan man utd seluruh dunia. Dah macam final piala pe ntah. Aku sebenarnye mase agbonlahor skor 2nd goal tu dah rase menyirap dah. Bro astro pulak off kan astro.mesti die rase ape yang aku rase kan…

Aku dgn apai pon jln2 kat cafĂ© ali tgk suasana tegang dan muka sorang2 fan man utd kat situ…sampai je aku terkejut..wat hepen?laaa…dah 2-2 rupenye…oh ni kalau layan best gak ni…lagi 5 minit tevez out welbeck masuk..pastu aku terperasan sorang pemain man u yg aku x penah tgk sebelum ni…sape ni?pastu welbeck one on one dgn keeper pulak x masuk..tp selang beberape saat pastu tibe2….goallllllllll….satu turning yg amat cantik dari player yg aku x kenal tu….aku tgk name die-macheda…la aku baru teringat rupenye die player muda dari itali umur 17 tahun dari kelab Lazio kot kalau x silap alex ferguson beli dulu..pastu aku dengar pengulas kate pe-“this is one of star in the making.and he score in his debut in epl…”

“STAR IN THE MAKING”

Aku rase skarang ni player2 man u yg muda sume ade keupayaan untuk rebut 1st eleven x macam 10 tahun lepas. Dan jaringan macheda td disaat yang orang kate cukup dramatik dan sensasi. Orang putih kate sensational and dramatic late goal dari sorang pemain yg mampu membuktikan bahawa segalanya mungkin.dan utk sorang player berumur 17 tahun menjaringkan gol di epl dan juga sebagai gol kemenangan cukup membuktikan die sebagai one for the future…aku rase match ni antara yg cukup mencabar kesabaran dan juga membawa satu pengajaran kepada sesape yg tgk match ni-never give up.

0 orang jawab:

Maghi-Maghi Perama!

Saing Kite Belake