Copyright © Travelog Mujahid Rindu...
Design by Dzignine
Monday, October 31, 2011

Travelog 255: 2 Hari Berlaga Bahu dgn Prof Nik


Alhamdulillah, hujung minggu yang lepas aku join satu kursus IEEP, Islamic Enhancement E tak tahu dan Programme. Program ini dianjurkan oleh Bahagian Hal Ehwal pelajar UIAM yg disertai oleh Prof Nik Ahmad Kamal. Memang best, jadi rapat jer dgn tibe2 kan dengan semua staf di bawah DRSA. (aku harap tidak hanya di program sahaja..kan?)

Program tu, aku menggantikan Abang Din kerana Abang Din sekarang berada di Mekah, menunaikan rukun haji ke lima (semoga beliau beroleh haji yg sempurna dan diterima oleh Allah). Hari sabtu aku pulang, dan terus melepak di ofis untuk menunggu perlawanan BPL dan juga Piala Malaysia.

Hasilnya Manchester United menang dgn permainan yg ntah apa2, 1-0 dgn Everton manakala Skuad Negeri aku yg aku sendiri tak berapa nak minat krn pentadbirannya kalah dgn Nogori 9, 2-1 dlm final Piala Malaysia! Hahahaha....

Pada malam tu juga aku skip pergi program Steadfast, 20th Anniversary mereka, sori yer Zulfalihin... Bukan tak nak join, tapi maklumlah bini no 2 aku ni kena ah layannya dulu.. Final sekali setahun, 20 anniversary sekali utk 10 tahun, walaupun aku tau final ini pasti ada ulang tayang, Steadfast xde ulg tayang, aku tetap pilih bini no 2 iaitu bola sepak.. hahahhaha sori ah beb!

Cukuplah utk kali ini aku berceloteh! Org kata guna short form ni mengjahanamkan bahasa kita, so aku akn boldkan agar jgn gunakannya utk peperiksaan yer? keh keh keh keh...

0 orang jawab:

Maghi-Maghi Perama!

Saing Kite Belake