Copyright © Travelog Mujahid Rindu...
Design by Dzignine
Tuesday, June 9, 2009

Sebelum aku mem'blah'kan diri...

Sesi dialog antara aku:

Buat apa tu?
aku: sedang mem'design' blog censerve

kenapa sedih?
aku: lapo..tak makan lagi

Sibuk?
aku: hmmm... memang sedang menyibukkan diri ngan keje yg x dpt duit

biasa makan apa?
aku: nasik. lagi mau tanya!

Berapa kali sehari makan?
aku: paling tdak pun sekali sehari. Kenapa? nak belanja?

Biasa makan apa?
aku: dah jwb daa

Suka tgk citer apa?
aku: Citer antu tp tgk amai2 ah..sorg2 x suka!

Dah kerja?
aku: niat tu dah ah, tapi aku blajor lagi

Bila nk kawen?
aku: malas nok pikir, sibuk sgt krn keutamaan lain

Dah berpunye?
aku: Susah nk jwb. Tp aku ttp kepunyaan Yg Maha Esa.

Skang ktner?
aku: kat lab econs

Bila nak blah?
aku: ni nak blah ah ni...aku nk tanya ko plak ni..

aku: ko lak knape menyibuk sgt?
suka ati aku ah!! Ahahahaha!!

#rasenya entry plg bengong aku letak..tapi xper ah, jnji aku update!!

0 orang jawab:

Maghi-Maghi Perama!

Saing Kite Belake