Copyright © Travelog Mujahid Rindu...
Design by Dzignine
Thursday, January 22, 2009

hehehe....

aku telah ditakdirkan berada dalam perjuangan... alhamdulillah aku syukur sangat2...aku jugak bersyukur kerana mempunyai sahabt2 dalam perjuangan jugak.... best sangat! best sbb aku dpt rase bhw diri ini terlalu kerdil jika dibayangi ngan kekuasaanMu ya Allah. huhu...

detik malam esok dan ptg esok akn bermulalah sesi pengembaraan sahabt dari UIA untuk melaksanakan tanggungjawab seorag khalifah (salah satu ah sbb tgggungjawabnya banyak) berdakwah atas tiket Islam. ye, program yg banyak dianjurkan oleh ABIM ini adalh sesi dakwah dan tarbiah mereka dalam memartabatkan agama Allah ini.

program kali ini bertempat di pos brooke yg kiranya pernah lah jugak aku smpai walaupun tak sekerap shabat yg lain kerana komitmen aku di semakin bertimbun...kalu lah aku dan macam ko ja'a alangakah indahnya hidup, cume study dan kuar berdakwah.... aku kini mempunyai komitmen memastikan COMRADE juga terus hidup ngan kekuatan rohaninya... tunggak dan tunjang kehidupan kita....

kalu nak bercerita secara lanjut akan perihal pos brooke layarilah laman sahabat aku yg sorang ni... click Ja'a! huhu de ada entry utk tau kat mana pos brooke berada....

yg pastinya kehidupan kita adalh perjuangan, perjuangan menegakkan kebenaran dan menghapuskan kebatilan. Jali, ko kena sabar... mungkin inilah step ko yg seterus nya... ko sedang menaiki tangga perjuangan hidup dan juga falsafah... ko kena kuat, mungkin banyak lagi dugaan yg akn membuatkan hati ko menangis mcm sekarang ni, tapi mungkin lagi dahsyat dari hari ini... tapi kena jadik gagah... gagah dalam erti kata sahut cabaran hidup! hidup memang berisiko, jadik amek risiko sbg pelajaran baru utk ko! pedulikan andai ko arse benar! pedulikan andai ko rase betul! amek yg untung buang yg rugi! untung utk akhirat rugi utk binasa....ingat jali! ingat tu.....

3 orang jawab:

azhar mohamed says:
at: January 23, 2009 at 10:53 AM said...

jali aku bukan lah sape2..just insan biasa cam dikau jugak...hehee...

berjuang memang pahit,kerana syurga itu manis!!!

Anonymous
at: January 23, 2009 at 3:22 PM said...

to al-azhar

ahahaha ayat tu aku guna masa first time aku masuk COMRADE, program POS TUEL...

memang perjuangan itu pahit, tapi lepak jap minum milo ais manis gak.....ahahahahahah

Admin says:
at: January 28, 2009 at 9:29 PM said...

Salam perjuangan.

Masa ini anda berada di menara gading. Akan datang ke lapangan umat pula :)

Maghi-Maghi Perama!

Saing Kite Belake