Copyright © Travelog Mujahid Rindu...
Design by Dzignine
Sunday, February 1, 2009

BEST SGT!!!

thanks to my new members yg sudi utk memuji lagu COMRADE yg baru ni... ha kalu korg nak tau lirik adalah gabungan org2 yg sudah lama dalam comrade (max), pertengahan lama(sarip) dan baru (dudu)... korg memang superb ah...thanks frens...

utk yg telah menjadi golongan pertama yg menyanyi lagu aku aku ucapkan tahniah, dan slmat berjuang..aku tak sangka begitu excited sampai ulang2 4 5 kali..memang puas smpai skit tekak aku...

aku tak lupa ingin memngucapkan tahniah kat barisan ug bekerja utk DRIC kali ini, dan first time i enjoy the program, dan aku dpt rasekannya...memang best giler.

aku nak amek kesempatan gak utk memohon maaf kalu aku ade wat salah dan silap...apa2 pun aku memang percayakan or2 aku, dan aku sangat tabik dorg kerana dorg hebat.. teruskan kehebatan, namu org hebat ade jatuh bgnnya, cuma jgn lalai dan fokus, dan jgn ptus asa...cukup ah tu... kalu jatuh bgn ah balik kan....

0 orang jawab:

Maghi-Maghi Perama!

Saing Kite Belake