Copyright © Travelog Mujahid Rindu...
Design by Dzignine
Saturday, July 18, 2009

Akhirnya aku update....tapi....


Salam sayang dari sahabat yg sangat2 aku syg semua...cewahhh....

Dgn ini pd semester panjang ini, insyAllah gua selaku penulis terkemuka di laman sendiri akan meng'update'kan apa yg aku blajar kat kelas dan subject Project Management yg aku ambik sempena my minor course adalah mnjadi sbb mngapa aku akan update segala pmbelajaran aku dlm kelas tersebut.

Individual projek aku adalah mngupdate segala apa yg aku blajar di dalam klas ini smpai ah habis blajar pada sem ini. Dan ada syaratnya... antaranya jgn copy & paste sgala note yg ada, nanti dipotg markah. Dan kena hurai biar jdik mnarik.

Buat kawan2 yg ade blog jgn terkejut ngn ktibaan kawan2 lain yg akan ade blog persendirian nnti yer? hahahaha cthnya harry puttar and hermantino.... pasti gmpak punya.... hahahahah

Anyway bg yg baru mlawat selamat melawat hndaknya.... dan trima kasih andai korg meninggal apa yg patut kat blog aku nih.. walaupun blog aku tak ah mcm blog org lain pnuh ngan variasi citer yg mnarik tapi boleh ah sekadar terlekat celah gigi (still ade kesan kan?) huhuhu....

Slepas ini akan bermula lah segala updating aku ttg subjek aku, korg layan je lah yer.... ciou!!

0 orang jawab:

Maghi-Maghi Perama!

Saing Kite Belake